7 September - Till ökning !

Det är sant !
Vi har fått till ökning i våran lilla familj !
Idag va vi och hämtade en liten kattunge på 12 veckor ! Suuuper söt ! :)
Bild kommer i slutet av inlägget! :)

Nej men dagen började med att man drog upp tjugo över nio , drog in till stan. Hämtade Ida drog till Johanssos guld affär? om det heter så? aja, en smyckes affär iallafall där man gjorde av med över 400 kr :o
Köpte då två navel smycken och ett tungsmycke.
tung smycket känndes för stort för mig , alltså kulan som det stod " lucky" på.
Men men, det blev awsome !
 Sen drog jag och ida till farmor och farfars sommarstuga :)
Där va också morfar och min faster solan och hennes man från Norge :)

Morfar va där för att ta ner två björkar så vi hjälpte till att köra bort allt ris och så :)
Ida körde den lilla gräsklippar aktiga traktorn och jag åkte på släpet (y) AWSOME !

Nej nu blir det kolla på film och sova lite :)
Puss hej !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0