6 September - Shopping !

Jajjamensan , fick upp 08.20 då ringde klockan.
Vart dock väkt vid 5 i morse av en viss Herr Kihgren ><
Inte så poppis ! :P
Men men , Vid tio drog jag in och kidnappade Ida pida och drog med henne till Västerås för jag ville shoppa och hon gjorde mig sällskap underbar som hon är !

Vart en stickad tröja , en tjock tröja , morgon tofflor , bälte, hörlurar, och smink ! :D

Mycket nice ! :)
Och självklart så blev det Donken! :D MUMS!

Ligger man i sängen igen och hostar lite , börjar nog bli lite förkyld >< Inte okej !
Börjar jobba på Torsdag så måste vara frisk !
Bara MÅSTE !



Nej nu kommer bilder på shopping fynden jag gjorde orkar inte skriva mer idag :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0