5 September

Dagen har vart lugn. Diskat å tvättat någon maskin.
har legat och kollat på film typ hela dagen.
Har vart hur trött som helst. Men men , sånt som händer :)

Halv tre drog jag in till stan , lämnade filmerna jag och Lisa hyrde igår :)
Sen drog jag till tåg stationen och väntade på att mamma och pappa skulle komma med tåget från Stockholm.

Där på parkeringen träffade jag en gammal klasskompis ; Anna Jonsson :)
Kul att träffa gammla bekanta.
Sen när vi kom hem från stan så, vart det ligga på rummet och fortsätta att kolla på filmer.
Löste lite korsord också :) Plötsligt knackar det på dörren då kom farmor in och hälsade hade inte hört att dom kom. Så Farmor ; Farfar; Moster och Mosters man kom och hälsade på :) Så gick ner och fikade lite med dom :)

Sen vart det lösa ännu mer korsord och sedan vart det kolla på ännu mer film, vart kolla på Mr and Mrs Smith och nu kollade jag på ett små kryps liv :)


Nej i morgon blir det att åka till Västerås med Ida Pida :D
Ska shoppa lite Höst/vinter kläder :)
Behöver något nytt känner jag !
Nej nu blir det kolla klart på filmen sen blir det läsa lite bok :)


Puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0