4 September

Igår vart det lite fest.
Vi satt hemma hos Denise och Oggy och drack lite och kollade på fotboll , Denise , Oggy , Lisa , jag och Daniel Kanfalk :)
Riktigt trevligt.
Fotbollen gick bra, vi vann 2-0 ! :D
Fett nice !

Sen fick jag stjuss hem av Kim :) Snäll som han är !
Sen när han hade dragit slocknade man nästan på engång när huvudet nuddade kudden ;P.

Sen idag vaknade jag runt tio kanske ?
Så nu ligger jag och kollar på Beck - Den svaga länken. Den är faktiskt hemsk.
Ah ni får kolla själva :P.

Idag blir det lungt iallafall , Ska nog städa å tvätta lite.
Få lite vettigt gjort iaf.
Sen blir det nog beställa mat idag, pizza lr något orkar verkligen inte laga mat ><
Inte vad jag känner nu iallafall :P
Men det kan ju ändra sig .
Skriver sen om dagen :)


Puss hej !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0