3 September

Fredag, vad händer har världens beslutsångest om jag ska dricka i kväll eller inte :o!
Suuuger totalt !
Men men får se hur det blir ;p

Dagen än så länge har bjudit på fika med Lisa :) Sallad så klart suuuper gott !
 Verkligen!
Sen drog vi hem till Denise och Oggy för att kolla in deras lägenhet , jäkligt fin faktiskt , blir ännu bättre när dom får nya tapeter tror jag nog :)

Super snygga tapeter i köket ska dom ha ! :)

Träffad Ängla och Susanne i trappan när vi va på väg upp :P Dom skulle till barntimmen där jag har haft Praktik förut, Frågade då Ängla om jag fick följa med och svaret jag fick vart " Nej , det är bara för barn " ;D
Hon är verkligen för GO den där ungen ! :)

Sen vid två va jag tvungen att dra hem för att jag skulle köra mamma och pappa till tåg stationen, för dom ska till stockholm och kanske kolla på The baseballs idag igen, och i morgon skulle dom kolla på någon som sjunger Elvis låtar (Y)
 Så när jag va på väg hem från Denise och Oggy så står polisen vid rakan förbi mamre, och då har dom luringarna kört upp bilen på cykelbanan mellan buskarna å gömt sig :o Vilka luringar !

Men dom stod och redan skrev en böter då så vart inte stoppad :)
Fan haft mitt körkort snart ett år och inte blivit stoppad än, känns skönt. Men det lär väl komma någon gång det också :P

Nej men som sagt , har besluts ångest om jag ska dricka i kväll eller inte ;o
Vad fan tycker ni ? Är väl kanske bäst att jag är nykter om jag behöver köra någonstans i morgon ;P.
Eh tror fan det får bli att vara nykter :P !
Finns fler helger då man kan dricka i stället :P


Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva så Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0