29 September - Onsdag

Vad finns det att skriva om idag? vaknade vid elva. Simba kom å myste då. Somnade om sen vaknade vi vid halv elva kanske ?
Sen va det bara klä på sig dra med sig Simba ut och då började jag städa bilen :) Så nu är den ren och snygg invändigt !
utvändigt orkade jag verkligen inte idag!
Kanske blir i morgon om det är fint väder.
kanske ska försöka åka till Västerås idag, till syster min. Hämta lite banan kartonger och börja packa ner mina flytt saker som jag har fått genom alla åren. Är inte så bra ner packat jusst nu så ska packa ner det bättre så allt får plats sen ställa undan det.

GE MIG ETT JOBB !

Jag vill ha ett jobb , jag vill kunna flytta hemmifrån köpa bil NUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0