26 September - Going solo

Klockan är nu halv sju, och det är typ en timme sedan jag började må bättr (y)
Awsome, har mått lite si så där hela dagen.
Blää, går dagen va KANON!

Vart väldigt mycket blandade känslor igår lite tårarmen mycket skratt!
Hade grymt kul men som sagt den här dagen har inte vart lika rolig.
Har legat i sängen typ hela dagen och kollat på Lost.
Rätt bra serie faktiskt, finns väl bättre å så men ändå.

Fredagen vart det också fest. ojoj , nästa helg är det också fest. Cassandra fyller 20 barre !
och hon ska ha födelsedags kalas.

Sen efter den helgen ska jag nog bli sån där kallad nykterist ett tag.

Börjar bli jobbigt att festa varje helg, och känner att det sliter på mig.
Man kan ju hitta på saker nyktert faktiskt, men men. Kan börja köra i stället roligare när alla andra mår dåligt och inte jag :)

i morgon ska jag också till frissan och färga , slinga och klippa håret. Jippi , pengar ryker och jag kommer se förjävlig ut, tummen upp upp upp (y) O.o
jaja , ska man ha sitt naturliga hårfärg så lär man väl börja någonstans orkar verkligen inte gå med utväxt tills det blivit som jag vill. Det tar ju sjuuukt lång tid!

Men men, nu ska jag lägga mig framför lost igen ! :)
Mooooors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0