24 September - Nu är det jul igen!

Shit idag är det bara tre månader kvar tills det är julafton :o
Det är sjuuuukt !
Alltså, tre månader och tre dagar tills jag blir 20!


Soooom jag har längtata !

I kväll blir det ut med bruuuudarna ! ;D
Norrmanska käka lite och ha det allmänt bra!
Klirr klirr, kylskåpet har laddats upp tills i kväll och tills i morgon. Kommer blir awsome ! :)

 har jag tur kanske jag får träffa honom ! :)

i morgon blir det också festa :) Mer all in för mig då ! När det är BF kväll ! ( klass fest )
Sedan blir det utgång på hotellet och hoppas jag inte träffar viss person orkar inte !

Nu ska jag försöka få min mamma att åka in till stan med mig :)
puss hEeeeej !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0