23 September - no energy

Vaknade runt halv tio, tänkte att jag skulle dra och simma några längder och sola lite. Men min ork försvann.
Tänkte också att jag skulle tvätta och städa bilen idag men vart inte väder för det.
Började nyss diska lite, men hade inte orken att fortsätta med allt ;o

Vad fan har min ork tagit vägen?

Aja, I morgon ryktas det om att det ska ut å käkas med brudarna. Och då kommer frågan vad fan ska man ha på sig då?

Ska nog fan försöka städa mitt rum och sedan leta reda på något att ha på sig tills imorgon så slipper jag bry mig om det i morgon. Då hinner jag även dra å gymma på morgonen i morgon. Bara ställa klockan å gå upp!

Väntar också på att tvätt maskinen ska bli klar, då blir det hänga tvätten och sedan försöka göra klart i köket ser förjävligt ut och mamma ska väl inte alltid få röjja undan. Så ska försöka fixa det innan hon kommer hem.

Det som är positivt med att hålla på att röjja är att man inte tänker lika mycket som man brukar göra.



Kärleken går dit den vill inte dit den borde..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0