23 September - Höst

Ja du kan man verkligen säga att det är höst !

Sitter nu och kollar på Sagan och de två tornen, jag vet ibland är jag en riktig geek men dom är ju bra ! :D
haha.
Fick lite gjort idag ändå. Jag som inte hade någon ork alls tidigare fick undan disken och är nu inne på min tredje maskin med tvätt. Har också bytt kanin buren och vart ute med katten och mamma på tomten :)

Å min katt & kanin är sååå söta !
Älskar dom !
 

Fick mitt löne besked idag, trodde det skulle bli mindre så fick ett litet leende på läpparna!
Sen kommer jag få ännu mer i oktober & november. tummen upp upp upp !
Så lägenhet kanske man kan börja intresseanmäla sig på snart.

Åh, riktigt längtar tills man får något eget tills man får inreda själv å hålla rent. Bara riktigt längtar !

I morgon blir det ut och käka med brudarna också . Ida Enström , Sarah Olsson och Lisa eriksson ! :)
Riktigt kanoooners ! : )

I morgon drar jag och Lisa å kollar in höst marknaden också ! :)

Nej nu ska jag nog fixa lite med mina kläder kolla om jag hittar något dugligt man kan ha i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0