22 September - If I had a billion dollors

Sitter och kollar på Idol kollar runt lite på ikeas hemsida.
Nu vill jag ha lön och lägenhet så jag får shoppa och inreda !
Blir så sjukt sugen på att flytta hemmifrån när man kollar runt !
Då blir det att köpa ny säng och madrasser!

Kollat lite på ikea efter säng hittade en rätt snygg som jag vill ha något i den stilen iallafall.
Bild kommer längre ner : )

Sen har jag även funderat på det där med bil.
Ford Focus vad sägs som det ?
Något att ha ?
Bild kommer även där ;D
Lite photoshopad dock men ändå den va snygg ;D

I morgon blir dra till badhuset och simma några längder, sen tror jag nog att det blir sola lite också medans man är där.
Måste börja träna nu, ska nog fixa ett vikt mål så man har något att sträva efter !
Ska bara komma på vad det ska vara ;D
haha.

nej nu kommer lite bilder CIAOOOO!





Det är något som fattas, det är något jag saknar , det är något jag längtar efter!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0