2 September

Dagen  vart bättre än vad jag trodde att den skulle bli :)
När mamma kom hem så drog vi till Västerås, gick på bolaget och sen drog vi och köpte en telefon :)
( bild kommer ) Sen köpte jag en mobil ficka till telefonen också :)
Rätt nice !
Efter Västerås åkte jag å mamma och hämtade upp farmor och farfar för att stjussa ut dom till sommarstugan , deras bil hade gått sönder så vi stjussade ut dom :).

Igår hittade jag också ett par skor ! kostade 350 kr tror jag det va :)
Igentligen kostade dom 700 kr från början sen va det 60% rabbat ! :D
FETT NIIIIICE!
  ( bild kommer )

Sitter nu och kollar på Beck- Flickan i jordkällaren.

Ska snart krypa ner i sängen tror jag :)
I morgon blir det åka in till stan å ta en fika med världens bästa Lisa :D
Sallad så klart ! MUMS !

Nej puss hej !:D




                                                                  Nya telefonen !




Nya skorna !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0