1 September

Går dagen va helt fucked up, verkligen inte min dag.
Vart så jävla trött på allt och alla igår. Trött på att folk ska ljuga hela tiden, fattar inte vad dom får ut på det?
Men skitsamma orkar inte skriva om går dagen blir bara mer förbannad.


Så min lediga dag.
Hade tänkt sova länge, men vaknade klockan 8.00 ;o
Vsste nästan att jag skulle vakna tidigt idag, nu när man är van att gå upp klockan 06.15.
Men men, dår får man väl en del gjort. Ligger nu och kollar på Avatar medans jag har Hugo skuttar om kring här uppe :)
Så ska nog dra till gymmet snart hade jag tänkt, ska försöka få i mig lite frukost först , eller ska man skita i det kanske? En youghurt lär väl räcka.
Sen när mamma kommer hem ska vi in till stan å shoppa, ska kolla om dom har någon mobil inne i stan också som man kanske kan köpa. Får se hur det blir.
Skriver sen

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0