1 September - Åka bort ?

Dagen har vart avskyvärd! USCH !
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag tror jag åker bort ett tag.
Skulle vara otroligt skönt att åka bort i två tre veckor!
Bara lämna allt och lämna telefon, ingen kontakt med denna stad.
Skulle vara så otroligt skönt.!
Men vad ska man göra ? Börjar jobba på torsdag, sen jobbar jag en vecka sen är man arbetslös till v 40 då ska man jobba en vecka till. Vill ha ett fast jobb så jag kan skaffa lägenget och bil!

Behöver något nytt, behöver igentligen dig..

Men men, i morgon drar jag till västerås och köper en ny mobil.
Vet dock inte vad jag ska ha, har kollat lite på internet. Å har hittat några  (kommer bilder)
Men finns nog mer val när jag kommer dig och kollar, har sagt att den inte får kosta över 3000 iallafall så blir ju ingen värsting Iphone direkt :)



Så vilken tycker ni eller har ni annat förslag ?



'



















Kommentarer
Postat av: Glenn

Jag ska köpa en iphone imorgon för 3000 :D:D

2010-09-02 @ 00:16:02
URL: http://glennieglenn.blogg.se/
Postat av: Sara

nej men ;o ¨

Det va som fan! :D

2010-09-02 @ 08:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0