9 Oktober - hangover ?

ja det va man i morse iallafall!
Nu efter lite bättre frulle och en promenad till Åkrahallen så mår man bättre ! (Y)


Igår vart det lite festa då , drog hem till Ida och Sarah vid 6 tiden :)
Dom fixade sig och sen drog vi till Verona och käkade eller dom käkade jag hade frossat i mig mat innan jag for till stan!
Efter det så drog vi till Lucas , för han och Lisa skulle ha en lite fest :)
Mycket trevligt ,  Dorran följde också med. :) ( Sarahs hund )
Hon låg i soffan och mös med folket MYCKET go hund ! :)
Efter ett tag drog jag , Ida och Sarah till Norrmanska och kollade läget.
Sarah va nykter så  hon körde hon skulle jobba i natt så hon va tvungen att hålla sig nykter.
Efter en varsin drink och cider bestämde jag och ida att vi  skulle dra tillbaka till Lisa och Lucas.
När vi kom dit märkte vi att Lisa va liiiiite full ! ;D haha puman då !
Tack alla för en awsome kväll !


Igår visade du mig verkligen att du inte är något att kämpa för. Du är inget att vänta på mer än en besvikelse.
Att vänta på dig är som att vänta på regn i öknen, helt värdelöst och en besvikelse.
Tänker inte vara ditt andra hans val när det inte går bra för dig och dina ragg. Kanske dags att du skärper dig?
Kanske dags att du växer till dig ? Eller tycker inte du det?


aja , nu ska jag och ida svulla kakor !
mooooors !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0