31 Oktober - What a girl wants

Igår vart det krogen :)

Dagen började med att jag åkte in till stan vid 1? kanske klockan va. Drog in till Lisa då iallafall :)
Lämnade mina saker, kläder, smink, skor å drickat så klart :)
Sen tog vi bilen å rullade ner mot stan för att inhandla lite. Skulle inhandla en BH, dustit (pullver till håret), och strumpbyxor skulle jag ha men vart helt fel märkte jag när jag va hemma hos Lisa å skulle byta om va typ cykelbyx korta strumpbyxor jag lyckades köpa, hur duktig är man på en skala 1-10 liksom? :s

Men men, vart busa med lilla Vilma också :D
Lisas systerdotter :)
Så go tjej! :D

När jag å lisa va klara vart det en drink sen efter den började vi gå ner mot Jessica där förfesten höll till.
Vart tequila efter tequilal, drink efter drink å så klart cider efter cider. Så ja man vart  rätt så rund underförtterna :)
Men kuuuul hade jag !

Va väl synd att mina vänner råkade ut för en "olycka". Men det hade vi väl bara gått att vänta på att du skulle sjunka ännu lägre.

Idag blir det kanske åka in till stan å äta med tjejorna :) MYSIGT!

Men må då säga att man inte är lika bakis idag som jag trodde jag skulle vara. Har grymt ont i knät så kan knappt ta mig upp å ner för trappan inte helt okej :s dags att kolla upp knät kanske ?

Får väl bli någon gång i framtiden. Fan i morgon är det 1 NOVEMBER ! :o

Känns helt sjukt, är alltså snart december, vilket innebär julafton, 20 års dag å ett nytt år :o!!!
Ska man börja tänka på ett nyårslöfte kansek ? Eller ? Det lyckas jag ju aldrig hålla :P Kanske någon av er kan ? :P Inte jag då.

Nej nu ska jag kika lite på tvn sen försöka ta mig upp för trappan å ta bortsminket :)
Uppdatering senare kanske inget jag lover ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0