3 Oktober - vilken morgon!

Vilken morgon !
Va inte pigg för fem öre, så fort man satt satt sig lite upp så snurrade hela världen runt mig FÖR fort !
inte helt okej, men hade kul igår iallafall :)

Va först på Cassandras 20 års kalas :) grattis till henne. Sen åkte jag, Ida & syrran till Nathalie å festade lite till. :)
Träffade där Niklas :) Kul, va ett tag sedan.
Sen medans vi stod ute med Niklas Ida och jag så kom våran taxi som skulle ta oss vidare ner på stan. Först till Norrmanska hämtade Jessica och träffade Sarah sen vart det vidare till hotellet där det vart skaka ruuumpan ! och dricka lite mer!
Drog dock före ett för enligt min mening så SÖÖÖG det på hotellet.

Sitter nu och väntar på att ida ska göra sig klar så vi kan dra å svulla i oss bakis PIZZA !
mumma !

Idag blir det lungt , ska umgås med Ida ett tag sen ska jag väl åka hem försöka få ordning på mitt rum kanske ? eller så blir det väl slänga sig i sängen och kolla på LOST! Yeaah !
I morgon är det måndag och då är det dags att åter gå till arbetet  på Salabostäder, har nu vikariat till 5 November så det är ju bra det iallafall. Skönt att ha jobb ett tag nu fram över. Synd dock att det bara är vikariat. Vill ha fast anställning snart någonstans för vill skaffa mig lägenhet nu ! Lägenhet och bil längtar som bara den efter framtiden! Tills det är min tur att ta steget in i vuxen livet!


Nej nu tvingar jag med mig ida å käkar pizza PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0