29 Oktober - Spa !

Spa night at my plase!

Lisa å jag har haft ansikts mask å fotbad så otroligt skönt. Otroligt varmt vatten men det va super skönt. Nu känner man sig fräch å len i ansiktet å fötterna å upp mjukade.
Sitter nu framför varsin  dator " mini lan? " medans vi sitter å kollar på Idol ! :D
Super mysig kväll med världens bästa Lisa ! :)

Hittade en sådan här rolig lista på en annan blogg så bara för att det va länge sen så tänker jag göra en sån ! :D 


vilken ögonfärg har du - bruna 
hur lång är du - 156?
vilken hårfärg har du - ja nu har jag väl alla möjliga känns det som :P
långt eller kort hår - mellan
piercingar i anisktet - läppen
vilken ögon färg skulle du vilja ha - blåa
hur lång skulle du vilja vara - som jag är
vilken hårfärg skulle du vilja ha - min naturliga som är påväg !
vill du ha kort eller långt hår - långt
skulle du vilja ha piercingar - Bröstvårtan

senaste du
åt mat - Köttsoppa
drack - Vatten
du fick sms av och vad de stod - Homo och det stod; nice :) är det bra då?
du skrev sms till och vad du skrev - Homo: Japp :)
sa - Men det är ju ******s:o
kysste - Vet ej :o
hade sex med - mr.N
du spydde - oj, det vet jag inte.. längesen iallafall
du skrattade riktigt mycket - Förra helgen
är du singel - ja
ditt förra förhållande va med - Andreas tror jag ;o
ditt längsta förhållande - Nästan 2 år
med vem då - Tobias :)
när någon säger din första kärlek vem tänker du på då - Joakim
är du fortfarande kär i personen ovan - nopp
gillar du någon just nu? vet ej
hur många seriösa förhållanden har du haft? ett 
vill du vara singel - nej
vill du gifta dig? nej eller jag venne, senare
vad heter din nuvarande pojk/flickvän? har ingen pojkvän

vänner
de som vet mest om dig - vet ej :P
den vän som du har kännt längst - Ida
flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän - jag älskar mina vänner
någon du saknar att umgås med - Denise
en av dina bästa killkompisar -Kim
någon kompis som bor långt ifrån dig - Nej inte nu längre
den du har mest minnen med - Ida
bra vänner du inte träffar ofta - Denise
har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om, vem? Ja, PSYKO!

övrigt
musiksmak - Rock!
sport - Fotboll & Hockey
galen eller lugn - beror väll på
har du någon gång hört att du sjunger bra - nej
dricker du alkohol - Ja
har du hört att du borde bli modell - Noppe
något speciellt du alltid har på dig varje dag - Piercing smycken
röker du? ja
vad tänker du på just nu? Han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0