28 Oktober - Värdelös

Okej , ja jag är värdelös på att uppdatera min blogg ><
I know :P
Ska försöka bli bättre på det om det  nu är folk som läser :P.


So is that!
Jobbar för fullt jusst nu, på salabostäder.
Förra fredagen fick jag reda på att jag fått förlängt ! :) Till den 6 December! ME LIKE ! Pengar rullar in som det ska det går bra !

vad ska man säga om kärleken ? står still rullar inte alls där.

Bostad? Har inte råd när jag bara har vik, men har nog bestämt att jag ska flytta till Västerås nu. Vi får se. Är faktiskt rätt sugen. Vad har jag att stanna för?
Det skulle vara Lisa & Ida då, men känner jag dom rätt så kommer dom att hälsa på mig i Västerås då.

Igår va det lön som ramlade in på kontot ! HAPPY FACE !:D

Så idag vart det köpa TEQUILA TEQUILA ! Wiiie !
Helgen kommer bli full å medvetslös! AWSOME!


I morgon kommer Världens bästa lisa :) Och kanske ida om hon har bestämt sig :P
Ska ha lite "spa kväll " här hemma :) Mys mys!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Denna vecka har vart extremt jobbig faktiskt. Deppig å ledsen. Inge roligt alls..

6 saker du kanske inte visste om mig.

♦ jag är rädd för kärleken
♦ jag saknar kärleken
♦ jag är dålig på att prata om känslor
♦ jag vill ha motevationen att träna!
♦ jag har dyselexi
♦ jag vill flytta



Nej  nu blir det städa å kolla Sex and the city!

Kommentarer
Postat av: Laajsa

JAAAAA klart jag kommer och hälsar på, kanske sover över också när jag går i skolan. ;) Du slipper mig aldrig säger jag ju! <3

2010-10-28 @ 19:44:08
URL: http://lisaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Sara

braa!<3

2010-10-28 @ 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0