17 Oktober - 100% Förvirrad

Helgen har vart mycket händelse rik!
I fredags jobbade jag bara fram till tolv skönt ! :)
Då va det bara hem in i duchen och fixa sig!
Sen bar det av mot stan hämtade några, sen blev det av till Bålsta.
Där ifrån blev det pendeltåget till STOCKHOLM där LADIES NIGHT stod på schemat ! :D

Vart gå till systemet efter att vi chekat in på hotellet. Stod innanför dörrarna och väntade på brudarna där fanns det två ordningsvakter, och en cevilare ? (stavning?)
När jag stod där så fick det en "grabb" förbi  och då hoppade typ alla vakter framtill honom och cevilaren drog fram sitt kort å shit och grabben gjorde värsta motståndet ;o
Så vakterna fick  dra in honom in i affären och bakom typ värsta spännande! Inget man ser i lilla Sala direkt ;D
Haha,  sen vart det till hotell rummet och börja fixa sig och dricka lite ,sen vart det pendeln mot Gloden.

Ladies Night va faktiskt riktigt bra men inte så bra som jag trodde det skulle vara men det va värt de ! :)
Hade riktigt roligt. I lördags vart det shopping i stockholm. Hittade lite iallafall :) Riktigt nice ! Behövde lite shopping :D

Sen vart det hem och kolla på film med Ida , Lisa och Sara E :)
Va riktigt trött så drog hem sen och la mig direkt i sängen, snackade lite med folk på sms.
och kollade på tv men höll på att somna massor med ggr när jag väntade svar på sms.
Sen vart det sova. Idag vaknade jag vid halv tio. Ville inte sova längre, då får jag bara så svårt att somna i kväll. Hatar att inte kunna somna, så drog upp käkade lite frulle sen har det vart mys hela dagen med världens bästa vän !<3

Nu sitter jag och kollar på Gosip girl.
I morgon är det måndag också innebär jobb, och i morgon ska jag börja med min " bantning ".
Ska käka Nutrilett ( en shake som ersätter en måltid) Så ska äta det och dricka vatten typ :P
blir spännande å se om det fungerar!
Sen efter jobbet blir det gymmet och sedan blir det kanske sola lite :)
Sen hem och fixa lite på rummet kanske? :) Har sett ut som ett bomb nedslag över en vecka nu! :o
Inte okej ? Men har vart så jäkla trött sen så kommer man bli ännu tröttare av pullvret. Så får se hur det här går men ska pucha på mig själv nu!
Nu jävlar ska det hända saker !





Du gör mig förvirrad, vad vill du igentligen ? eller vill du bara när du är full? Det här gör mig totaltförvirrad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0