1 Oktober - Ny start

Det är vad jag behöver känner jag, en ny start!

Igår åkte jag in till stan och träffade världens bästa Lisa.
Hon och jag åkte ner på stan, tog oss en fika ( sallad så klart på Marcato ;) )
MUMS !
Dock inte så där jätte sugen när det va en människa där som jag inte ville se ><
Men men , efter fikat drog vi hem till Denise och Andreas och snackade lite. Efter ett tag drog jag och Lisa och hjälpte Ida och Sarah istället med flytten, drog till Jugansbo fyllde två bilar med en massa saker. Och när vi packat nästan båda bilarna fulla märker vi att ena bilen har fått punktering !? :o bra tajming ? Nää tycker inte det, men det va bara packa ur bilen lite , fram med reservhjulet och sen fick Kaj ( Idas far ) Hjälpa oss med däck byte.
När det väl va gjort drog vi till Ransta skulle hämta yttligare lite saker, och fördriva tiden för ungen? tjejen? Kärringen? Bitcen ? vet inte riktigt vad man ska kalla henne. Men hon som bodde i lägenheten Ida och Sarah skulle flytta in i va så sjukt seg så vi fick inte börja komma in med grejjerna försen klockan 8 :o 
Vart några bilar må jag säga. Tur att vi hade två grabbar med oss som tog alla stora saker (y)

Kom hem vid tjugo i tolv helt DÖÖÖD!
Det tar på krafterna att flytta, men snyggt kommer dom att få det!

Ska dit idag med Lisa å kolla hur långt dom har kommit med allt :)

Puss heeey !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0