22 Maj

Igår lovade jag mig själv att jag skulle berätta för honom, när HAN nästa gång hör av sig.
Jag har liksom bestämt att jag ska försöka att inte höra av mig till honom. Så nästa gång han hör av sig så ska jag ta mig modet och berätta. Som en kompis sa, vad är det värsta som kan hända?  Att han gör det till ett skämt? Berättar han för sina vänner och dom sitter sedan å skrattar åt mina känslor?
Men gör han det, då vet jag ju vilken kille han är, en kille som inte tar mina känslor på allvar.
Sån kille som man inte kan lita på?


Drar iallafall med Ida till västerås med 11.10 tåget!
Ska leka modeller för en dag igen. Awsome!
Slippa tänka på dig!
Men vad händer i kväll? Pappi kommer hem så blir nog familje mys igen. Vaknade 07.50 idag också så somnar väl tidigt ikväll, vill inte sitta hemma själv och tänka på dig. Vad du gör och vilken du är med. Det krossar mig totalt så säg till om det händer något roligt !


pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0