22 maj

Jag säger så här, jag skriver vad jag vill i min blogg. Du får läsa det eller ge fan i det, de är upp till dig själv.
Men kom inte å tro att jag har känslor för din pojke, det har jag inte. Tyckte om honom som vän inget mer. Mina känslor är hos en annan som inte du har med ett skit att göra vem det är. :P
Fine jag har vart in på din bdb å kollar om ni blivit tillsammans igen lr inte, glad för hans skull om du gör honom lycklig lr vad du nu gör honom :P.

Jag har känslor för en  annan kille inte för honom nu vet du det iallafall ! :P
Sen om du har ett problem med att jag kollar din bdb blocka mig ? :P
Kan sluta kolla om det är de du vill :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0