18 Maj

Nathalie Bergmans födelsedag ! 19 barre vettu ! ;D

Skolan har gått ovanligt snabbt? Blev klar med Svenska B idag SKÖÖÖÖÖNT !
Gjorde också ett religions prov som jag tror att jag klarade ? Såg bra ut iallafall :P
I morgon har jag ännu ett religions prov, måste också börja med att göra historian i morgon >< dryyygt!
Men men , är man slarvig så får man skylla sig själv ?
Efter skolan, drog jag till åkrahallen handlade lite, drog hem började plocka lite satt precis på lite musik i detta underbara väder vi haft idag. Då skrev Lisa att jag skulle dra ut för då skulle vi till Kajsa för att grilla och fira Nathalie :) Mysigt brudar ! :D
Blev till och med första doppet idag ! :D Galet !
Sen blev det spela kubb med sjukt mycket skratt ! :D
Oj oj , magmuskler vettu ! ;D

Idag har jag märkt att jag inte ska dricka sprit, va hur länge sen jag drack det som helst. Sen gjorde jag det för någon helg sen och vart lite för full. Och fick minnes luckor, och idag fick man veta att man har väldigt för stor käft när man är full O.o usch ! GAAAAALET DRYGT ! :S
Men men , shit happens.




Det svider att inte vara tjejen för dig!


Nu säger jag fuck this jag måste plugga religion ! CiaoooO !



P.s Kommit på att jag måste klippa mig snart igen >< Samma frisyr ? JAVISST I LOVE IT !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0