13 Maj - Negerbollar

jag har idag förstått att jag aldrig kommer våga berätta för dig vad jag känner.
Jag kände idag att jag inte orkar få mitt hjärta krossat åter igen.
Kärleken är för dårar, man måste vara en dåre för att ge sig in på det.
Jag märker på dig att du inte har samma känslor för mig som jag har för dig, så tycker igentligen det är onödig att berätta det för dig vad jag känner då.
Sen då ?
jag vet inte ens om jag litar på dig till hundra %.
Det svider verkligen att veta att jag inte är tjejen för dig!





Idag  kom ida pida hit. Vi bakade negerbollar och pratade lite! Kollade också på filmer.
Sen drog hon hem och jag började kolla på hockeyn, går dock inte så jävla bra för oss Sverige.  Tog bara några sekunder in på första perioden sen låg vi under med 1-0 O.o. Känns då inte så där jätte bra så jag orkade inte kolla längre ><.  Nu sitter jag och kollar på Supernatural och funderar på "honom " som vanligt. O.o Det är så sjukt drygt !
Men i morgon blir det gymmet å koppla bort ett tag från dig ! Ska bli skönt som faan rätt ut sagt !
Jag hatar att tycka om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0