9 Mars

ja nu va det ju ett tag sedan man skrev. En ny månad har det till och med gått och det betyder att studenten väntar snart. Tanken på att studenten närmar sig så känner jag mig bara mer och mer stressad för var dag som går :/.
Höll nyss på med mitt och Denises projektarbete. Rapporten ska vara inne i morgon :s. BLIR HELT GALEN!
Känner verkligen att det här inte kommer bli nå bra alls. Känns inte som om vi kommer gå ett G på det iallafall :/
Man måste ju typ ha en viss poäng summa för att få sina slut betyg och det innebär att jag bara kan ha IG i ett ämne och det innebär att jag tänker skita i Naturkunskap för det är helt jävla cp krångligt :s Helt ovärt att hålla på med!
Och det innebär att jag måste plugga upp och fixa religionen, sen vet jag inte hur jag ligger till i dom andra ämnena !
Och det gör mig sjuuukt stressad!
I morgon ska Projektarbets rapporten vara inne, plus att jag har om prov i naturkunskap i morgon :o
Och fattar fan ingenting , och på fredag har jag sammhälls prov. Och har missat två lektioner bara för att vi skulle ha idrotts lektion på Ängshagen! :s känns fan inte helt okej !
Fan ibland kan jag inte ens sova bara för att jag känner mig så stressad i skolan :s. Glad att det är över sen JA FÖR FAN !
Nej nu måste jag börja lite med naturkunskapen, lär även spara det jag gjort med pa:t eftersom färgen i skrivaren håller på att ta slut så texten vart helt grön och det blir nog inte så poppis hos läraren (y) !

nej hörs då hej leverpastej skriver nog i kväll om jag inte däckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0