29 Mars

oj nu va det ett tag sen man skrev :)

Helgens händelser :)

Fredag : Gick i skolan till tjugo i tolv kanske :P sen vart det åka ner på stan med Lisa :) Vart en fika på Johanssons :)
Denise kom också efter ett tag :) Mums med fylld baguett med kyckling å curry ! :D
Sen vart det åka hem, vila ett tag sen drog jag in till stan igen till Lisa skulle ha film kväll hemma hos Tim men han kom hem så jävla sent från e- tuna lr sent kanske det inte va han kom hem vid elva men jag va typ helt död kändes det som :P super seg ! Så åkte hem satt mig vid datorn ett tag sen somande jag :P
I lördags vart jag väkt klockan nio av att jag trodde åskan slog ner i vårat tak :o Shit bara dundra i hela taket !
Men det va bara snön som rasa ner från taket så jag gick upp å sov igen vart väckt vid elva av Cassandra då skulle vi ta en tripp till Ikea :) SKOJJS blir åka dit igen när jag har pengar  någon gång :) 
Sen efter Ikea vart det donken sen en fika hemma hos syster och Daniel :)
Spelade också lite super mario på WII ! :)
Sen åkte vi hem till staden sala igen och jag till landet saladamm. Senare på kvällen åkte jag hem till Cassandra igen vi skulle dra på inflyttnings fest hos Linnea :) Vart ganska sugen på att dricka jag med å skita i bilen x) haha. Men körde så höll mig nykter. Så åkte till Dalhem till familjen Westman :)  Kollade på film med Kim :)  Va super kul måste göras om ! :)


Nej men idag har det inte hänt så mycket förutom skolan ><. Sitter nu och fundarar på vad jag ska göra för tatuering och har kommit fram till att det ska bli en fjäril ! Så kommer lite bilder så får ni säga vilken ni tycker jag ska ha :) ska göra något triballiknande kanske man kan beskriva det som från sidorna på fjärilen också så tänk på det när ni kommenterar vilken ni tycker :)  Och den ska vara i en annan färg mot vad dom är på bilderna :)



Bild 1





Bild 2



Bild 3




Bild 4



bild 5



Bild 6



Bild 7










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0