17 Mars

Dagen har vart helt okej faktiskt :)
Började tio över tio idag med Naturkunskap  :/ inte det roligaste dock men men , måste man så måste man.
Sen mellan klockan 10.30 till 11.30 så fick man hämta student kläderna :D
( kommer bild ) :D
AWSOME !
så slutade typ vid elva idag så vi fick hämta sakerna :)
Sen väntade jag med Denise på att hennes sista lektion skulle börja som jag va med på :)
Sen vid ett drog vi hem till Denise :) Skulle hämta pengar och gå på dasset där hemma hittade vi Åsa på soffan :)
Sen efter besöket hemma hos Denise drog jag , Denise och Åsa till västerås :)  Vart donken och sen  stack vi så jag fick PIERCA MIG ! :D Wiiie så nu har man hål i läppen ( bild kommer ) AWSOME !
Är faktiskt jäkligt nöjd, har velat ha det i flera år och nu äntligen har jag skaffat det :)
Sen efter att vi va och piercade mig så drog vi och kollade i en massa affärer :) Kul kul hittade faktiskt ganska mycket som såg snyggt ut >< Gör man väl alltid när man inte har pengar ? >< Suuurt !
Men men :) Blir shopping med brudarna den sista sen åker ju vi på STUDENTKRYSSNING SNART ! :D:D
WIIIE!  ÄLSKVÄRT ! :)


Nej nu blir det kolla tv :)
NU KOMMER BILDERNA ! :D




NY PIERCAD ! :D


Allt nytt jag fick hem idag :)




Studentlinnet och solglasögonen köpta på Ginatricot idag :)



Mjukiskläderna :) Byxorna ska dock bytas om det går :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0