16 Mars

Dagen har vart som en vanlig dag. Började med skolan kvart över åtta >< Segt utan sovmorgon.
Men men , hade idrott idag :) Väldigt roligt faktiskt lekar va det elever som höll i den :) Kul kul ! :)
Sen vart det svenska snacka om att man va trött då vart ett herrans liv där ett tag. :) Kul !
Men men tiden gick iallafall så jag fick komma hem någon gång!
Då vart det kolla lite på två och en halv men :) Käka lite popcorn och vänta på att Ida skulle komma till mig sen vart det åka in till stan drog till åkra hallen och hämtade ut min vinst på trisslotten och sen pantade (a) ja jag är grymt fattig ! :P
Sen vart det åka till lärkan och sola :) AWSOME!  Super skönt :)
Fick Hundra miljontalsfräknar :o shit snacka riktig prikikorv ;o !
Men men, blir nog sola på tosdag också när jag och lisa ska simma så tar jag nog en kvart i solariumet också :) Super skönt ! :)


I morgon har jag iallafall sovmorgon , lr skulle ha. Jag och Denise har inte sån lång sovmorgon för vi måste upp och fixa med projektarbetet :p. Men men det blir nog bra ändå :) Sen kanske det blir västerås med denise :) Skojjs HOPPAS HOPPAS !

Måste då säga att jag har världens bästa föräldrar !
ÄLSKAR DOM OTROLIGT MYCKET ♥

NU blir det kolla på Despret house wifes :) Höörs hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0