15 Mars

Dagen har vart som den vart.
Varit trött hela dagen typ. Vaknade klockan tio över tio då klockan ringde.
Fixade till smink och håret sen drog jag till Denise hämtade upp henne sen drog vi till skolan, fixade lite med projektarbetet  :)
Sen när vi va klara med det drog vi hem till Denise ett tag satt där och snackade lite, sen drog jag hem. Skrev lite mer till projektarbetet och sen har jag suttit vid datorn tills mamma kom hem vid ungefär sex  åkte vi hem till min farbror som fyller år där vart det kaffe och kakor :)
mums mums , i morgon  blir det skolan, idrott sen blir det hem vid två då blir det vänta tills fyra och då ska ida komma och så åker hon och jag å solar :)
Sen drar vi hem och så blir det proooomenad ! :)
Ska börja röra lite på mig. Börjar känna mig riktigt obekvän i mig själv faktiskt :/ Skiter jusst nu i att alla kommer gnälla men du har sån fin kropp å bla bla bla jag som ska trivas i den inte ni !
Så på torsdag ska jag och Lisa dra å simma också ! skööönt ! :) Blir kanske sola då också :)


Nu på kvällskvisten vart det också plocka lite på rummet , damsög och bytta påslakan :)
Så blir super skönt att lägga sig i ny bäddat ÄLSKAR`T ! ♥

Nej nu måste jag göra något känns som om min hjärna sprängs av tankar snart !

Blää, skriver nog kanske i morgon :) Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0