14 Mars

Solen skiner idag igen :) ! TOPPEN!
Klockan är snart halv ett, så om cirkus tio minuter ska jag åka in mot tågstationen och hämta mamma och pappa.
Gjort det sista  hemma nu, plockat ner och vikt tvätten och diskat undan det sista.
Idag vette fan vad som händer är ju ledig i morgon också, men ska in till stan kanske elva halv tolv i morgon ändå.
Måste till skolan och fixa lite jag och Denise.
Idag vette fan vad jag ska göra igentligen , ta en promenad i det sköna vår vädret ? Röra på min feta rumpa kankse? Skulle vara härligt :) Så får se vad som händer och sker :P.

Igår fick jag många tankar i huvudet så städade på ganska bra för att försöka bli av med dom.
gick väl bra ända tills jag inte visste vad jag skulle göra mer. Så kollade på Bruce den allsmäktige igår som jag skrev i gårdagens inlägg. Snackade även lite med Kim :) Skojjs skojjs! :)

köpte ju faktiskt tre trisslotter igår lr nej det gjorde jag inte, mamma köpte hon van på en jag bytte in den mot en ny van så jag fick två stycken nya och på dom van jag så att jag kunde få tre nya :) Så skrapade dom tre igår, en nit :) Annars van jag 50 kr på två stycken så Sara har vunnit 100 kr på triss igår x) Wiiie !
Haha , inte så  mycket att hurra för men är nog fan det mesta jag har vunnit på trisslott iallafall ;D haha.
Nej nu ska jag börja klä på mig skriver senare i kväll :)

Puss hej på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0