13 Mars

Solen skiner idag :)
Riktigt skönt :)
Lördag idag, sitter nu och kollar på Let´s dance. Ska snart fortsätta städa lite. Har nyligen diskat lite, ska nu damsuga köket och hallen tv rummet, matsalen , toan, tvättstugan. Det är mina planer idag , plus att jag ska dra till UKM med Cassandra idag också :)  Ida kanske också skulle följa med får se :)
Blir nog riktigt trevligt, vad som händer i kväll det vette fan. Blir väl sitta hemma i min ensamhet.
Ska nog fixa någon bra film tills i kväll också :)
Har vart ute och gett rådjuren mat :) Sjuuukt härligt väder säger jag bara ! :) Det gillas på hög grad. Ska nog ta mig en promenad också när solen skiner så här ! :)
Nej nu måste jag fortsätta lite så jag blir klar någon gång :)
Skriver nog i kväll också :) Puss hej !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0