13 Mark - Kraften tagit slut

Jajjamensan nu känner jag att min kraft har tagit slut. Är trött som en gnu. Kommer inte ihåg när jag vaknade i morse faktiskt.
Men men , gjort en massa idag iallafall. Så har inte bara suttit och gjort ingenting.
Ida va här idag ett tag hon sov här i natt.

Saker jag gjort idag

  • tvättat all tvätt
  • Städat , köket, toan , hallen , hallen utanför toan , matsalen och tvättstugan.
  • Diskt
  • gett rådjuren mat

Saker som ska göras i morgon blir nog att
  • hugos bur
  • vika sista tvätten som hänger på tork
  • städa tvrummet
  • ställa undan tvätten

efter det så ska jag åka till tågstationen och hämta mamma och pappa :)
Och då blir det lugnt för mig!
Ska ligga och kolla på film hela dagen om jag inte ska städa mitt rum kanske ? sattsa på att ut å gå lite?
Appropå det! , Glömde ju bort att jag har ju vart och kollat på UKM ( ung kultur möts ) Alltid lika roligt att se en vän stå på scen :)
Men åkte hem vid första pausen, va tvungen att tvätta kände jag, ville bli klar med den så inte de blev klart mitt i natten.
Denise och Oggy skulle kommit hit idag också sa dom, men så vart det ikke.
Men fick ju en del gjort i kväll i stället (Y) skönt!
Få se vad mamma och pappa säger i morgon, dom har nog inte väntat sig att jag ska ha städat tvättstugen iallafall så det ska bli kul att se :).
Nej nu ska jag försöka hitta på något roligt :) Musik kanske ? sitter ju i soffan och kollar på bruce den allsmäktige så kanske ska ta och lyssna på gammla godingar :) aja , hörs då hej ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0