6 Juli

8 Dagar kvar !

Jajjamensan nedräkningen har börjat. Det innebär att det är 8 dagar kvar att jobba sen är man arbetslös , mellan två jobb eller fritidssökande.

Känns rätt skönt att se ett slut på ogräsränsandet. Men känns ändå jobbigt att man inte får nå mer pengar >< Blä !
Men blir dra till AF direkt när man är arbetslös, mellan två jobb eller fritidssökande!
'
Så får se om man får något annat jobb, blir söka lite i Västerås iallafall, planerar ju att flytta dit :)
Känner att jag inte har så mycket att stanna här för. Så dom som vill hålla kontakten får väl komma å hälsa på, och så kommer ju jag till Sala också så klart :).

Ändå nära men ändå inte i Sala! Känns skönt :)
I den här staden blir man ju ändå inget annat än förtids pantionär ( stavning?  )
Jaja, Nej fan nu ska jag lägga mig å kolla på film , dryga lite med Jakob innan jag somnar också tror jag :)
Puss och god natt till alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0