20 Juli - Saknar

Det är inte så konstigt att jag saknar dig efter alla dessa år.
Vi hade det underbart tillsammans , du va en person jag kunde lita på till hundra procent.
Jag älsakde dig, du älsakde mig.
Det va du och jag mot världen. Det va dig jag såg en framtid med. Att vi nu inte snackar med varandra är jävligt synd, men du knäckte mig totalt när du lämnade mig. Du berättade saker som knäckte mig totalt du sparkade på mig medans jag redan låg.
Men ändå så saknar jag dig ibland, jag såg en framtid med dig som jag aldrig sett med någon förut.
Det va dig jag såg , hus bil och barn tillsammans med.
Du va mitt allt, och idagens läge undrar man om man någonsin kommer hitta den kärleken igen. Eller va det du som va min"the one".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0