5 Januari - Film kväll

Klockan är snart tjugo i ett :).
Denise är här och gör mig sällskap i kväll :) va länge sen!
Åkte in å hämtade henne vid tre kanske ? eh vet inte riktigt, hade inte sån stor koll på vad klockan va :P
Vi åkte iallafall till Coop för att handla snus, sen skulle Denise ha något att dricka så vi gick mot drickorna, och märkte en skylt där det stod " Vid köp av energidricka 18 års gräns " Eller något sånt stod det x) Haha.
Vi började garva åt det iallafall x)
18 års gräns va väl lite att ta i tyckte jag!
Men men , vi va tvugna att köpa red bull för att kolla om vi fick visa leg, och det är klart vi fick lov att göra det x)
Gud vad jag garvade när snubben i Denises kassa frågade efter leg, kunde fan inte hålla mig ! xD
Det va kul !:)
Sen vart det att åka hem till mig :)
Vart börja kolla på film och bygga pussel nästan på en gång :)
Måste då säga att vi är väldigt duktiga hon och jag :)
Fan har hållt på med pussel och film ända sen vi kom hem tills nu x) haha, vilka nördar vi är igentligen x)
Men kul är det ! :)
Sitter också å snackar lite med Pierre Grandin :)
Kul kul :)
I morgon vette fan vad som händer, kanske en raudom tripp till västerås för att äta på donken?
Ja vem vet vad dagen har att bjuda på :P.
Eller så blir det nog städa mitt rum riktigt ordentligt i morgon, måste ha något att göra!
Sen förhoppningsvis så kommer mina filmer i morgon som jag beställde i söndags :)
Så blir nog åka in tills tan köpa gott och kolla på dom, Eller kanske ska köpa något gott och nyttigt inte chips och dipp ? Kanske dags att börja starta det nya livet ? Eller vad sägs?
Fan är rätt så sugen på att åka å simma någon dag ;o. Skulle vara skönt ! :)
Kanske sola också?:) åh det vart jag super sugen på nu ! :)
Fan men först fixa lite hemma , ska försöka hitta på något med Lisa i veckan också om hon har tid :)
Va länge sen, kanske alla tre ? Va ett tag sen vi tjejer hittade på något roligt :).
Jonas kom hem idag också från thailand :).
Snackade lite med honom, kom hem i dag och när han ringde va han på väg till jobbet >< usch det hade jag aldrig orkat om jag vart han !
Tycker faktiskt synd om honom, men han tjänar ju iallafall pengar som en annan inte gör ><
Usch, någon som läser detta kanske kan ge tips om vart dom söker jobb här i Sala ? Eller någonstans i närheten iallafall ? ett jobb som man kan ha efter skolan ?
Skulle vara super om man fick tag på något sånt !
FAn 1050 räcker fan inte långt det på en månad alltså :s.
Nej fan nu ska jag nog kika runt lite på internet om det finns något roligt :)

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0