29 Januari

Ja du, idag har det inte hänt så mycket, var i skolan.
På sammhällen kom Salasparbank och pratade om ekonomi, hängde inte med för fem öre så man börjar ju undra om man kanske ska bo hemma resten av livet?
aja, efter skolan vart det hem iallafall. Käka lite sen har jag suttit och haft tråkigt bara.
Va in till sala med mamma, handlade lite skit. Köpte en film på Coop kollar på den nu . "Hitler the rise of evil"
Tycker det är intressant faktiskt. När vi va på coop och höll på att packa ner varorna så satt en liten kille brevid och började prata med mamma. Så såg han filmen , och han kanske va 5-6 år, och så sa han att den där filmen va dålig. Det handlade bara om Hitler och den va jätte tråkig.  Och jag vart helt chokad! Ofta en sån liten kille vet något om hitler :o.  Det är rätt hämskt att se sånna filmer men det är ändå intressant på något vis ;s.
Men men, har också kollat på The Proposal med mamma och pappa. Den rätt bra men den va inte så bra som jag hade trott att den skulle vara faktiskt.
Men men , nog om det !


Jag är rätt sugen på att göra något galet !
I slutet av februari så blir det ju något nytt iallafall :).
Men är rätt sugen på att fixa något med håret också ! typ klippa och färga det lite grann :)
Typ så där vill jag ha det , men om jag passar i det är en helt annan femma. Men som sagt man måste ju testa för att få veta det lr hur ? :)




I morgon blir det iallafall hotellet med Ida och Denise.
Ska förbi Tess fest ett tag, sen kanske vi drar någon annan stans innan hotellet :) Får se hur det blir med de, men det löser sig nog ska vi få se :) .
Fick en känsla idag om att jag behöver grummla lite på vad min oro i magen betyder. Känns typ som om jag har en kille som jag inte litar på och som är ute å festar med en massa andra tjejer. Men problemet är ju då att jag inte har någon kille att oroa mig för. Så lär grummla lite på vad fan det är för något och på vad jag vill med en viss person.  Har kännt ett tag att jag vart rädd för ett förhållande, och jag vill veta säkert vad jag vill så det inte blir som sist. Det va varken roligt för dig eller för mig.  Så har ganska mycket att fundera på känns det som :(. Men jag hoppas i slut ändan att det blir bra.
Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0