28 Januari

Idag har det inte hänt så mycket , vart skolan kvar över åtta. Skulle jag då börja, men väntade på att historian skulle börja men läraren kom aldrig. Så då satt det en lapp på dörren och lektionen va inställd. Irriterande, inte sovit så bra i natt så kunde jag fått sovit längre ;o SUUURT !
Sen vart det åka och hämta Jonsson , blev bjuden på kaffe :) Och sen åkte vi till skolan. När vi svängde in mot skolan fick man ju dagens garv iallafall! Va någon som hade tankat på OKQ8 och glömt tankslangen kvar i tanken, så den åkte runt där med tankslangen kvar i bilen när han åkte där ifrån. Gud vad jag garvade!
Sen vart det skolan, dagen har faktiskt gott rätt så fort :). Det gilla´s, sen efter skolan vart det hem, pluggade lite sen vart det dra in till stan å glutta film. Sen hem å plugga ännumer ! Suuuuck!

Men men , nu ligger jag i sängen och kollar på Sex in the city :).
Nej i morgon vet jag inte vad som händer faktiskt, kanske åker till västerås och träffar en person. Men får se, ingen som vill köra och jag vill dricka öl!

men ikke ikke! Orkar fan inte köra i morgon. Så tråkigt!

Dagens tillstånd: gladare
Dagens klädsel: jeans, tröja
Dagens frisyr: fläta
Dagens planer: plugg
Dagens borde: tänka
Dagens nedräkning: kärleken
Dagens fundering: för många
Dagens blogg: Idas!
Dagens materiella vill ha: Kärlek
Dagens beroende: träna
Dagens roligaste: Film
Dagens låt:   Higer - Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0