27 januari

Usch har så förbannat jävla tråkigt.
kollar nu på scrubs, lär väl försöka sova snart men känns inte som om jag kommer kunna göra det. Blää.
Tror babe har somnat iallafall, eller så dissar han mig nu. Hoppas väl på att han sover då.
Idag har det inte hänt så mycket, började klockan tolv idag hade en lektion Historia , slutade kvart i två. Då vart det hem till Denise och kolla på hennes balklänning , mycket fin mycket fin.
Sen vart det en färd hemmåt, gjorde klart historia provet så det ska lämnas in i morgon, kansek inte vart så där jätte bra men men har ju gjort ett försök iallafall sen får vi väl se hur det går. Sen gjorde jag klart fritidskunskapen också , hur min framtid skulle se ut om 25 år så det har jag också gjort klart idag. Nu har jag bara Religionen kvar och så ska jag göra något grejjs om barnmisshandel. Får väl göras i morgon kommer väl inte ha något att göra då ändå , som vanligt.
Men hörs å syns puss påer gott folk !


VEM
vem är i rummet med dig? Ingen
vem fick du senast sms av? babe
vem tänker du på nu? om babe har somnat lr dissar :P
pratade du senast i telefon med? pappa
vems hus var du senast i? mitt.
sa du senast jag älskar dig till? vet inte
vem önskar du var med dig nu?Babe
vem är din favoritsläkting? Syster, mamma och pappa
vem i din skola går dig mest på nerverna? Nämner inga namn !

VAR
var går du i skolan? Ksk
var är din telefon? I sängen
var är din mamma? sover
var sover du? i sängen
var handlar du mest? willys/ åkrahallen
var fick du tag i tröjan du har på dig? Ingenaning X)
vart åkte du senast bil? Från skolan å hem
var i ditt rum är du? i sängen


VAD

vad åt du senast ? knäcke macka
vad drack du senast? äppel jucie
vad är det för färg på dina byxor?har inga
var är den närmaste saken som är blå? mitt linne
vad gillar du mest med skolan?bf07;)
vad har du på fötterna? inget
vad är din favorit färg? grön
vilken film såg du senast? miss march
vad hör du just nu? Scrubs


HAR DU NÅGONSIN

hånglat i mer än 3 minuter?jadå
sovit i en annan säng? ja
hånglat på en bio? ja
hånglat i skogen? ja
tyckt att din kusin är het?nej :P
sovit naken? ja
kört över hastighetsgränsen? ja
målat om ditt rum? nej
dansat framför en spegel? jajjamensan
fått hicka? ja
dumpat någon?ja
stulit pengar från en kompis? inte vad jag vet ;P
hoppat i en bil med folk du just träffat? vet inte :P
varit i slagsmål?  ja
smugit ur ditt hus? ja
haft känslor för någon som inte känt detsamma?  massor med gånger
hånglat med en främling? Ja
älskar eller saknar någon nu?  ja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0