25 Januari

I helgen har det inte hänt så mycket, i fredags vart det lungt. I lördags vart det film kväll hemma hos mig med Ida och Jesper. Vart kika lite film och spela lite kort, ida sov kvar hos mig, så vi kollade på Beck när jag stjussat hem Jesper. och snacka lite skit. Hade mycket tanka i huvet som snurrade i helgen, men det börjar bli bättre nu. Har fortfarande mycket att fundera på men är inte lite svårt jusst nu känns det som iallafall.
Sen igår söndag va ida kvar här ett tag, så vi kollade på mer Beck sen va vi ute och åka snowrunner (Y):)
As kul när Ida åkte hon skrek ända tills hon stannade, åh GUD vad jag skrattade åt henne :D Det va riktigt roligt! :) Sen när ida hade åkt hem så gjorde jag inte så mycket mer kollade på tv och läste lite i boken jag fick av min Morbror å hans familj när jag fyllde år, den är riktigt spännande, snart klar med den ! :)
Blir läsa lite mer i kväll också :). Idag va jag då hemma, har blivit en lång helg för mig, va hemma i fredags också så min helg började i torsdags :). Riktigt skönt! Så idag har jag inte gjort så mycket , klockan ringde klockan åtta i morse för jag va tvungen att sjukanmäla mig sen va jag tvungen att gå ner på toa då märkte jag att vi hade två hundar hemma ! :) Så när jag hade vart på toa så tog jag med hundarna upp till mitt rum för att sova , så hundarna och jag gick å la oss igen :) Vaknade sen klockan tolv :) Riktigt skönt med sovmorgon!

I morgon börjar jag också vid tolv har bara en lektion , har jag också på Onsdag. Så kommer bli en riktigt skön vecka! Går vara hel dag på torsdag och fredag men fredagar är ju då inte så jobbiga har en lektion och slutar tolv :) KANON säger jag bara :) !

Funderar faktiskt på att dra till Västerås på fredag :) kanske (a) får se vad som händer.

nej nu kommer lite tidsfördriv :) Sen blir det nog stänga av datorn och läsa boken ! :D SPÄNNANDE !

Puss och god natt :) Finns på luren för alla sociala människor. Föresten! Ska nog börja skriva mer i bloggen, men vet ju inte om det är någon som läser!
Så snälla ni som läser komentera snälla så jag vet om det är värt att börja skriva  lite mer eller inte x)




ÅRET.

Hur har nollnio varit för dig? - Mycket ner och lite upp

Bättre än förra året? - Nej, skulle jag nog inte tro

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - alla gånger jag vart sviken.

Har du flyttat under år nollnio? - Nej

Har du hittat en ny låt som du älskar? - Några stycken, fast dom är inte så nya :P

Iså fall vilken? - Nirvana- Smells like teen spirit

Har du druckit alkohol? - jja

Har du kysst en främling? -  jja


KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? - mycket ner och lite upp

Har du varit kär? - jja.

Har du sagt jag älskar dig till någon? - jja

Har någon sagt jag älskar dig till dig? - jja, men vet inte om den menade det så mycket.

Har du haft ett hemligt förhållande? - nej


SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? - nej

Har någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - jja

Varit i slagsmål? - ja , eller jag slog och hon inte så vette fan om man kan kalla det slagsmål :P


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - för mycket

Isåfall vad? - Inget jag tänker berätta här.

Har du skämt ut dig? - haha många gånger.

Har du ljugit för en vän? - Ja

Har du varit ute en hel natt? -  ja

Har du blivit tagen av polisen? - nej.

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? - ja

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja


SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? -  Kungsängsgymnasiet

Har någon varit elak mot dig i skolan? - inte vad jag kommer ihåg, så något riktigt elakt kan det ju inte ha vart?

Hatar du någon på din skola? - ja!

Har du gjort något framsteg? - I skolan ja absolut.

Haft alla rätt på ett prov? - vet inte


VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - jja

Har du förlorat en vän? - jja

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Nej

Har du gått bakom ryggen på en vän? - inte år 2009.

Har du ljugit för en bästa vän? - Ja

Har du haft en relation med en vän? - jja och något jag inte gör om !

Har du många killkompisar? - Så där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0