19 Januari - Musiken gör min dag ♥

Sitter nu och lyssnar på  min kärlek musiken !
Ska snart börja plugga lite så man inte är ute i sista minuten :/
Har båda naturkunskaps prov i  morgon och sen ett hemma prov som ska vara inne i morgon till historian :/
Usch! Mycket nu den sista terminen.
Men som sagt är bara en termin kvar sen går vi tillsammans allihoppa med våra vita mössor på torget!
Fy satan vad jag längtar !
Måste snart börja leta  bal klänning också, kanske blir dra i väg i helgen å kolla lite :)
Har iallafall min bal dejt nu Glenn :)


Men som sagt sitter nu å lyssnar på  musik , och måste då säga att musiken gör min dag !
ÄLSKAR`T !
Någon som har the beatles - twist and shout låten kanske ? :D
Är skapligt sugen på att lyssna på den ! vill ha den så orka med youtube när man ska lyssna på den :P .

Men ska lägga ner några länkar med bra musik från youtube innan jag slutar skriva, bara för att jag vill det ! :o Känn på den !
Nej fan, skol böckerna ropar så lär trycka ner näsan i dom å plugga nu >< Suuuuurt !
Hörs senare gott folk :)






MUUUUSIK ♥

http://www.youtube.com/watch?v=HkJVYK8xSpc

http://www.youtube.com/watch?v=AA9maAERDAs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0