10 Januari - Seg

Igår vart det utgång :)
Drog hem till Lisa vid två tiden lekte med henne , vid sex började vi sminka oss och dona :)
Sen vart det hem till Cassandra å förfesta :)  Haha, det va kul sen vart det Sventa´s  fullt :)
Men hade riktigt roligt ända tills den där jävla äckliga kärringen förstörde en stor del av min kväll. Fattar inte hur fan hon tänker !
Jävla äckel kärring, FATTA ATT JAG HATAR DIG!
Du ska fan inte hålla på å vinka åt mig å tro att du är någon speciell, du är fan bara en billig jävla kärring!
Händer det igen åker du fan på en rak höger!
Du är den jag hatar mest !
Äckelkärring!



Idag vart det fan en seg dag, ont i huvet som fan!
Usch, seg som fan. I  morgon börjar skolan också. Vette fan om jag orkar, kanske blir ta en extra dag ledigt ?
Låter toppen i mina öron!
Sen får vi se vad dagen har att bjuda på ;p

Nu orkar jag inte skriva mer! Nu blir det Johan Falk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0