22 Februari - Working 9 to 5

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt, vart i skolan. Hade prov på morgonen det fick då inte så bra så lär väl plugga lite tills omprovet. Sen vart det något skit om högskola i aulan. Sen hade vi besök på sista lektionen av elektra. Som kom och pratade om heders relaterat våld. Riktigt bra att lyssna på faktiskt. Sen vart det åka hem och äta lite, sen har jag pluggat lite om barnmisshandel har redovisning i morgon ! NERVÖS !
Men va fan är det att vara nervös över? Stått och muppat mig inför klassen i tre år nu så det blir nog bra.
Sen när jag va klar med det så började jag plugga lite historia. Så som sagt det har inte hänt så mycket förutom att plugga plugga plugga.  Appropå ingenting så vill jag ha en katt, saknar Musse och vill ha en katt! Sjukt mysigt med en kattunge! Helst orange ! Någon som vet någon som har en orange katt unge till salu kanske ? är VÄLDIGT intrisserad !


Jag fattar faktiskt inte ibland, vad det är för fel ?
Du låter henne ta chansen men inte mig? Vad fan har jag gjort?
Tänker iallafall inte bry mig om dig längre du är ett utrivet kapitel i mitt liv.
Du har inte gett mig chansen, hade jag kunnat radera en kväll skulle jag radera den för många år sedan !

Nu tänker jag gå och lägga mig så god natt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0