20 Februari

Drog upp tidigt idag Ida väckte mig 08.20. Så är ganska trött nu JA !
Har legat och kollat på film tills nu typ, är sjut seg. Igår ´hade jag å Ida fredags mys. Idag vet jag inte vad som händer faktiskt. Blir väl lungt hemme igen antar jag.
Det är faktiskt något som ärväldigt roligt när alla kompisar runt om hittar någon tjej/kille. Det är ganska roligt att se att dom helt plötsligt slutar höra av sig. Och jag tänker då inte höra av mig till dom igen kan dom glömma!
Duger jag inte som vän när dom har tjej/kille gör jag inte det när dom är utan heller. Visst har gjort samma sak jag också men jag har lärt mig av det. Mina vänner försvann och jag vet nu hur det kändes för mina vänner i som stod mig nära. Men men, valet är upp till er faktiskt jag tänker då inte höra av mig!
Så är det bara!

Fick hem min bok i torsdags ! Har inte kommit så långt men än så länge verkar den as bra så ska nog läsa den i kväll (a) Bok tips " 14 år till salu " As bra !
Otäk men bra.


Igår började jag känna att jag saknade dig, efter alla dessa år? Efter allt vi gick igenom tillsammans? Allt elakt vi sagt till varandra? Vi pratar inte ens med varandra å har väl inte gjort på över ett år heller. Det va då vi bad varandra dra åt helvete och sen slutade vi prata. Men vad hade vi tänkt att det skulle fungera? Det va allt jag drömmde om att det skulle göra. Du har en stor plats i mitt liv du hade då och kommer alltid att ha det. Jag vet inte om det är så bra för min del. Men vill ändå ha dig i mitt liv. Det är ett val jag har gjort och det kommer stanna hos mig. Vi pratar inte nu heller men ändå, du kommer ändå finnas i mitt liv.  Har alla minnen med dig och dom sitter så klara i minnet. Som om det vore igår.  Hoppas en dag att vi ska kunna vara vänner iallafall, men det får vi se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0