18 Februari

Vart en kort dag i skolan idag. Började kvart över åtta med historia, sen vid tio skulle vi på studiebesök på Hela människan, kanske va där i en halv timme sen fick vi sluta å gå hem. Så jag drog till skolan med Kajsa och Natta å började lite med PA:t men visste inte riktigt vad jag skulle göra så drog hem å arbetade lite i stället. Så slutade ungefär vid elva tiden idag. (Y). Kändes inte så värt att dra upp i morse när det tog emot så mycket. Snart helt och jag gillar´t! I morgon kommer mitt Smuck hit ( Ida Enström ). Vi ska ut å åka skidor ! :)
Kan blir riktigt roligt faktiskt :). Mesta delen av dagen har jag pluggat och kollat på ANGEL !<3
Så bra ! Sen vid halv fem kanske jag å mamma drog in till stan, skulle åka och handla. Vart en tripp till gallerian också :) Va till ur och penn och köpte en klocka, hörde att dom hade rea så fick en klocka av mamma idag (a) LOVE HER !<3
Sen blev det lite kläder också! x) lite 80 tal´s kläder som ska användas på 100 dagars festen har jag hört rykten om? Surt om det inte blir det nu så har jag köpt fula kläder ändå liksom ? >< Men men, kan vara kul att ha !
Nej nu blir det Angel ! PUSS PÅ ER !


snyggtest.


[x] Du har blivit kallad snygging minst en gång
[x] Många skriver oftast 'hej snygging ' på msn eller liknande.-
[x] Du har varit tsm med en tjej/kille minst en gång.
[x] Du har varit på G med en tjej/kille minst en gång
[x] En tjej/kille har sagt att du är den snyggaste kille/tjejen i din ålder.
Total: 5

[ ] Du har över 20 bilder på dig själv på bilddagboken.
[ ] Du har minst 5 kommentarer på varje bild på lunarstorm -
[ ] Minst 5 tjejer/killar har kommenterat ditt galleri på lunarstorm
[x] Du är inte rädd för att ha bilder på dig själv.
[x] Du tar inte åt dig ifall någon du inte känner kallar dig ful
Total: 2

[ ] Du är på G med någon just nu,
[ ] Du är tillsammans med någon just nu
[x] Du var tillsammans med någon på lågstadiet
[x] Du var tillsammans med någon på mellanstadiet
[ ] En tjej/kille gillar dig just nu
Total: 2

[x] Många tjejer/killar har kallat dig snygg
[/] Du följer modet för det mesta
[ ] Du har minst två par cheap mondey
[x] Du har färgat/slingat ditt hår minst en gång
[x] Du har märkesskor
Total: 3½

Totalt: 16

0-5 = du borde nog ha tagit en titt i spegeln innan du gjorde detta testet..
5-10 = du är inte jätteful, men direkt snygg är du ju inte.
10-15 = du är grymt snygg (;
16-20 = WOW! as snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0