1 Februari

Dagen började inte helt okej för min del. Skulle legat kvar i sängen tror jag.
Satt på relegionen och bara kände att jag var sjukt irriterad, skulle nog sovit hela dagen i stället.
Har också börjat fundera på om jag ska ta och skaffa mig ett jobb så jag kan flytta så fort som möjligt efter studenten, kanske tidigare också. Kan ju pendla så va fan. Man lever ju bara livet en gång ? eller hur ? Så blir jobb letande sen blir det flytt här i från Skulle vara skönt , lägga allt bakom mig dom som vill hålla kontakten med mig när jag flyttar får väl höra av sig! Resten skiter jag i ! Jag tänker inte vara den som hör av mig bara så ni vet!
Det blir då radera alla nummer från Sala folket sen får fan dom höra av sig när dom vill!

Men men , sitter nu och väntar på att kaffet ska bli klart sen ska jag väl kolla på One tree hill. Och göra... ja ? vad ska man göra? Kanske ska göra lite pluggande som vanligt?  Man har väl ändå inget bättre för mig.


Någon som vill dra på Bio på lördag kanske ?
Vad sägs som Prinsessan och Grodan ?  Sällskap sökes !


Veckans planer + Helg ?
Måndag :
-_-
Tisdag : Vet inte
Onsdag :
Simma ?
Torsdag : ledig ?
Fredag : Simma + studentfest ?
Lördag: Åka bort ? Bio ?
Söndag: Vara glad ?


Dagens tillstånd:
inte glad
Dagens klädsel: Mjukis
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens planer: Plugga
Dagens borde: sluta bry mig
Dagens nedräkning: Studenten !
Dagens fundering: När ?
Dagens blogg: -_-
Dagens materiella vill ha: Mer !
Dagens beroende: Städa
Dagens roligaste: One tree hill ?
Dagens låt:   -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0