1 Februari del 2

Ja det har inte hänt så mycket mer idag än vad jag skrivit tidigare idag.
Kollat på One tree hill hela dagen typ :). Super bra !
Väntar på att Paradise Hotell ska börja :) !
SPÄNNANDE !
I morgon är det sista :/ Vad ska man börja kolla på i veckorna då på tvn ?
jaja, jag å mamma åkte in till stan å käkade med pappa på Torino mot kvällningen också.
Fick sitta as länge och vänta på maten, beställde en kebab rulle UTAN LÖK!
Men ikke sa nikke, fick jag inte. Fick en kebeb rulle iallafall fast med lök :P.
men men, sen skulle jag äta upp en massa kebab sås på Foliet som va , men duktiga jag lyckades då skära mig på det i munnen !
Shit , är man duktig lr är man!
Men men , sen när vi kom hem började jag rita lite. Vart faktiskt en groda :o tänkte nog lite på Niklas när jag ritade den ;D haha! ( bild på Grodan Niklas kommer )
I morgon har jag inte bestämt om jag ska vara hemma från skolan lr inte. Orkar nog fan inte?!



Börjar undra om min babe dissar mig :(
Inte hört något på hela dagen nu :/. Men men, sånt är väl litet killar kommer, killar lurar tjej , tjejen får känslor , killen drar !

Nej nu orkar jaginte skriva mer PUSS HEJ LEVERPASTEJ !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0