30 Augusti

Burrr!
Fy fan vad jag fryser :o Är det höst nu eller ?
Skulle nog tro det, kallt, regningt, och mörkt ? Japp.
Hugo är lös här hemma och han hoppar runt för fullt :).
Han är mysig!

Men men , i morgon jobbar jag min sista dag.
Eller sista och sista, sen har jag "semester" en och en halv vecka.
Sen börjar man jobba igen :)
Fått två veckor till att jobba, v.37 och v.40.
Eller jag tror han sa att det va dom två eller om det va v.37 till v.40 :o
Jaja, jag klagar iallafall inte, är ju pengar iallafall.

På onsdag blir det iallafall åka å shoppa om jag nu hittar någon som vill följa med ;o
Vill verkligen shoppa ! :o
Kan ju inte kolla lägenheter när jag inte har fast jobb, man vet ju aldrig när man får ett jobb nästa gång.
Så lär nog vänta med det!
Men har funderat på att köpa en Iphone.
Är sjukt sugen på det, med abonemang. Men då kanske man också måste ha ett fast jobb ? Lr ? Hur mycket ringer / smsar man ? Fast med den här telefonen är det kanske internet som kostar O.o

Nej nu i detta tråkiga höst väder ska jag göra mig en kopp té , tända lite ljus och mysa som bara den ! :)

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0