29 Augusti

I fredags va Ida hos mig och vi hade det mys, hyrde film och käkade godis å chips å allmänt fulade oss som vanligt. Men I LIKE IT! Ja så i fredags vart det en lung kväll.

I lördags vart det ut på hotellet och kolla på Sean Banan med Skaka ruuumpa !
Men som vanligt missade jag uppträdandet, lyckas fan alltid göra det typ ;o
Men men sprang runt och hade allmänt trevligt , snackade med en massa folk och hade det bra :)

Sov också inne i stan, orkade verkligen inte åka hem.
Så har typ sovit tre timmar i natt, tror klockan började närma sig sju när jag kollade på den sist. Och efter det tog det väl inte lång tid innan vi somnade, inte jag iallafall (a)
Sen vaknade man vid halv tio , tummen upp för det (y)

Sen vid elva drog jag hem, kröp ner i sängen kollade lite på film. Sen när man hade piggnat till lite började jag städa lite på rummet. Vart damsuga och torka golvet idag plus att jag dammade :o Jag är bra !

Men men, i morgon är det jobb som gäller, blä. Jobbar inte själv i morgon heller så känns faktiskt lite närvös för att orginala personalen ska vara missnöjd med mitt arbete jaghar gjort >< Men jag har gjort mitt bästa, vad mer kan jag göra ?

Är inte direkt taggad för jobbet i morgon , men är ju bara två dagar kvar. Jobbar sista dagen på tisdag sen är jag arbetslös igen! O.o
Inget svar har jag fått från Adlibris heller , så är väl dags att inse att man va väl inte så intressant för dom. Så är väl bara att söka vidare. Håll tummarna !

Idag fick ju faktiskt Hugo komma in också, tyckte det började bli för ruggit ute nu för att ha honom ute i uteburen. Så nu bor han inne igen :)
Så gosade med honom idag och kollade på film, :)

Nej nu ska jag lägga mig å läsa lite tror jag :)

Puss hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0