8 april

I fredags vart det vara hemma och ta det lungt. I lördags kom jocke pocke ut å kollade på film. Roligt att ses igen efter 2 år.
Så vi kollade på filmer och muppade oss. Sen stjussade jag hem honom och sen kom han i söndags igen ett litet tag. Han skulle senare till sin morbror i västerås å dricka lite så stjussade hem honom runt nio. När han drog hem började jag packa lite tills på tisdagen. Sen i måndags packade jag klart sen drog jag hem till Denise för skulle sova där. Lekte med barnen och hade bebis mys :).
I tisdags gick dagen väldigt segt. Va hemma hos Denise och väntade på att tiden skulle gå fortare och så lekte vi med barnen igen.  Klockan 15.15 drog vi ner på stan å skulle ta ut pengar men mitt kort va tomt ( lite panik ) sen  efter några samtal va pengarna fixade så drog vi mot tågstationen, satte oss på bussen knäckte en cider sen bar det av mot Stockholm. Klockan sex någon gång så va vi framme tror jag. Fick vi våra biljetter å shit. Sen vart det vänta på att vi skulle få stiga på båten som vi fick göra 19.15 (Y) Så vart sitta i vänt salen å dricka ännu mer. Fett med nice. Natten orkar jag inte skriva om mer att den va KANON! Vill fan tillbaka.
Va så jävla skönt att lämna alla tankar och bekymmer hemma. Kännde mig lättad där borta. Sen på onsdagen efter få timmars sömn så kollade vi lite på tv sen fortsatte festandet (y). 
Sen när man satt på bussen på väg hem igen kom alla tankar och man känade sig tung i kroppen inte alls pepp på att få komma hem. Mne men idag har jag typ sovit bort hela dagen. Super skönt. Nu sitter jag och kollar på två och en halv men.


Jocke åkte hem idag vid sju.



fett fett nu orkar jag inte skriva mer fuck off !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0